O le ulu pulumu eletise e tele feso'ota'iga

O lepulumu fulunifo eletiseulu e lua fesoʻotaʻiga, e aofia ai le rotarypulumu fulunifo eletisema sonic vibration eletise fulunifo.2. E tolu ituaiga o gaioiga mo le ulu pulumu o le pulumu eletise eletise: o le tasi o le reciprocating linear motion o le ulu pulumu, o le isi o le rotary motion, ma le isi o se seti atoatoa o pulumu fulunifo eletise ma ulu ulu e lua.O pulumu o le pulumu fulunifo e faia i alava palasitika vaivai, ma pito o le pulumu e gaosia e avea ma polo, e le afaina ai nifo ma nifo, pe afaina ai le aafiaga o le fufuluina.E le gata e mafai ona fa'amama nifo uma, ae fa'apea fo'i ona fa'amomoli le ga'o.O le pulumu fulunifo ua faʻapipiʻiina i se suiga malosi ma vaivai, ma o le saoasaoa o le gaioiga o le ulu pulumu e mafai ona filifilia e tusa ai ma manaʻoga patino.
Fa'amaneta levitation pulumu fulunifo mo tagata matutua

1. O le ulu fulunifo eletise e lua ona faʻafesoʻotaʻi, aemaise lava e aofia ai le rotarypulumu fulunifo eletisema sonic vibration eletise fulunifo.
pulumu fulunifo eletise

2. E tolu ituaiga o gaioiga auala mo le ulu pulumu opulumu fulunifo eletise: o le tasi o le reciprocating linear motion o le ulu pulumu, o le isi o le rotary motion, ma le isi o se seti atoatoa o pulumu fulunifo eletise ma ulu pulumu lua.O pulumu o le pulumu fulunifo e faia i alava palasitika vaivai, ma pito o le pulumu e gaosia e avea ma polo, e le afaina ai nifo ma nifo, pe afaina ai le aafiaga o le fufuluina.E le gata e mafai ona fa'amama nifo uma, ae fa'apea fo'i ona fa'amomoli le ga'o.O le pulumu fulunifo ua faʻapipiʻiina i se suiga malosi ma vaivai, ma o le saoasaoa o le gaioiga o le ulu pulumu e mafai ona filifilia e tusa ai ma manaʻoga patino.
pulumu fulunifo tausiga sonic


Taimi meli: Tes-15-2022