E sili atu le pulumu fulunifo eletise nai lo le pulumu fulunifo masani?

pulumu fulunifo eletisee faigofie ona fa'aoga nai lo pulumu fulunifo masani.

Muamua, o fea oi ai manatu faigofie?
Fusi nifo eletise

1. E sili atu le aafiaga o le faamamaina.

O le vibration maualuga o le pulumu fulunifo eletise e mafai ona fa'amama ai nifo po'o nifo fa'ama'a'a loloto i totonu o nifo.Pe a faatusatusa i le fufuluina o le tusi lesona, e sili atu lona aafiaga, e mafai ona faaitiitia le tuputupu aʻe o nifo nifo, ma faapea ona taofia ma faaumiumi le fausiaina o nifo calculus.

2. Fufulu ou nifo fa'asaienisi ma lelei.

Ole faiga ma galuega ole pulumu fulunifo eletise e matua eseese lava.Ose meafaigaluega lelei mo tagata paie e fufulu o latou nifo.E mafai ona fufulu o latou nifo i le taimi ma suia le vaega e faamanatu ia i latou, faia le fufuluina sili atu le malamalama ma faasaienisi.
Fusi nifo eletise

3. Pa'epa'e nifo.

E le mafai ona pa'epa'e nifo uma.Mo se fa'ata'ita'iga, o le samasama o nifo e mafua mai i pisia sikaleti, stains lauti, stains kofe ma isi mea moni e mafua mai i mea o lo'o pipii i nifo e le'i fufuluina pe teu.Ole tele ole vibration ole pulumu fulunifo eletise e lava lona maualuga e fa'amama ai le pisia o lo'o pipii i luga, ona tafe lea o le lanu o nifo lava ia.

Ae mo le afaina opulumu fulunifo eletise?

O le mea moni, o lepulumu fulunifo eletiseo ia lava e le afaina, ae a faʻaaoga sese, o le a oʻo atu ai i faʻafitauli o nifo ma nifo:
Fusi nifo eletise

1. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le vibration e tele tele ma le malosi o le pulumu e malosi tele.

2. Filifili sepulumu fulunifo eletisee le talafeagai lena mea mo oe, e i'u ai i fa'afitauli e pei o le tiga o nifo, tigaina o nifo, ma le tafe toto.

I le tulaga lautele, o le lelei o le pulumu fulunifo eletise e sili atu nai lo le le lelei, o lea e matua fautuaina ai.Ole fa'aoga tatau ole pulumu fulunifo eletise e sili ona taua.


Taimi meli: Sep-09-2022